АЛГОРИТМИ И ПРОГРАМИ

  • Алгоритми, алгоритамски чекори, општи и детални алгоритми
  • Текстуално и графичко претставување на алгоритмите
  • Изворна и извршна програма
  • Структурно програмирање
  • ПРОГРАМИРАЊЕ И ПРОГРАМСКИ ЈАЗИЦИ

  • Што е програмирање?
  • Програмски јазици, видови и како се развиени
  • Најпознати современи програмски јазици
  • Процедурално и објектно-ориентирано програмирање
  • UML дијаграм на активности
  • Java ОКОЛИНА

  • Елементите на интегрирани развојни околни
  • Интегрираната Развојна Оклолина Eclipse
  • Креирање нов проект и нова датотека - програма во проектот
  • Пишување, уредување, преведување и извршување на програма
  • ЈАЗИКОТ Java

  • Кратка историја на Java
  • Анализа на Java програма
  • Декларирање на константи и на променливи
  • Типови податоци: byte, short, int, long, float, double, char, boolеan
  • Читање и печатење податоци
  • Читање и печатење податоци преку боксови
  • Библиотечни методи
    • Математички методи
    • Методи за генерирање случајни броеви
    • Методи за работа со знаци
    • Методи за работа со стрингови
    • Методи за конверзија на стринг во број

    КОНТРОЛНИ СТРУКТУРИ И НАРЕДБИ ЗА ИЗБОР

  • Што се контролни структури?
  • Редоследна контролна структура
  • Контролна структура Избор од две можности
  • Наредби if, if..else, if..else..if
  • Условен оператор ?:
  • Контролна структура Избор од повеќе можности
  • Наредба switch
  • КОНТРОЛНИ СТРУКТУРИ И НАРЕДБИ ЗА ПОВТОРУВАЊЕ

  • Контролни структури за повторување
  • Контролна структура Повторување со броење на циклусите и наредбата for
  • Контролна структура Повторување со излез на почетокот од циклусот и наредбата while
  • Контролна структура Повторување со излез на крајот од циклусот и наредбата do..while
  • Контролни структури за скок и наредбите continue, break и exit
  • МЕТОДИ

  • Подалгоритми
  • Методи
  • Методи со повратна вредности
  • Методи без повратна вредности
  • Повикување на методи една со друга
  • Класни и локални променливи
  • Преклопување на методи
  • Генерички методи
  • Рекурзивни подалгоритми и методи
  • НИЗИ

  • Декларација, иницијализација и доделување вредности на еднодимензионални низи
  • Опсег-for наредба
  • Декларација, иницијализација и доделување вредности на дводимензио-нални низи
  • Дводимензионална низа како низа од низи
  • Повеќедимензионални низиа
  • Декларација, иницијализација и доделување вредности на текстуални низи
  • Методи за работа со текстуални низи
  • ДАТОТЕКИ

  • Што се датотеки?
  • Организација на датотека
  • Текстуални датотеки
  • Бинарни датотеки
  • БАРАЊЕ И СОРТИРАЊЕ ПОДАТОЦИ

  • Барање податоци
    • Секвенцијално барање
    • Барање со чекор
    • Бинарно барање
    • Интерполационо барање
  • Сортирање податоци
    • Сортирање со споредување
    • Сортирање со наоѓање најмал (најголем елемент)
    • Сортирање со вметнување (линеарно, бинарно)
    • Шел сортирање
    • Сортирање со меурче
    • Брзо сортирање

    ОБЈЕКТИ И КЛАСИ

  • Објекти, класи, класни дијаграми
  • Дефинирање класи и декларирање објекти
  • Конструктори
  • Пристап до членови на класата
  • Референтни типови податоци
  • Принципот Криење на податоци
  • Пакети во Java
  • Објект како аргумент на метода
  • Доделување еден објект на друг
  • Иницијализација со објект
  • Враќање објект од метода
  • Референцата this
  • Композиција на објекти
  • Користење на методата toString()
  • Статички членови на класа
  • Константни променливии членки на класа
  • Wrapper класи
  • НАСЛЕДУВАЊЕ

  • Наследувањето како втор концепт на ООП
  • Изведени класи, поткласи и наткласи
  • Редефинирање на метода членка на наткласата, во поткласата
  • Конструктори при наследување
  • Разделување на сервисите на класите при наследување
  • Наследување на заштитени членови од наткласа
  • Повеќенивовско наследување
  • Конверзија на типот на објекти (Кастирање)
  • Одредување тип на објект
  • Референци од класата Object
  • ПОЛИМОРФИЗАМ

  • Полиморфизам како трет концепт на ООП
  • Апстрактни методи и како се извршуваат
  • Апстрактни класи. Конкретни класи
  • Полиморфизам во повеќенивовска хиерархија
  • Полиморфизам и композиција на објекти
  • ИНТЕРФЕЈСИ

  • Интерфејс како специјална апстрактна класа
  • Подинтерфејс и надинтерфејс
  • Подразбирливи и статички методи во интерфејс
  • Наследување од повеќе интерфејси
  • Повеќеструко наследување
  • Наследување на методи од два интерфејси со ист потпис
  • ИСКЛУЧОЦИ

  • Разбирање на неочекувани грешки - исклучоци
  • Логички грешки и грешки при извршување
  • Механизам за обработка на исклучоци
  • Исфрлање, фаќање и обработува на исклучок
  • Хиерархија на класи за исклучоци
  • Декларирање исклучок во метода
  • Повторно исфрлање на исклучокот
  • Информации за исклучоци