АЛГОРИТМИ И ПРОГРАМИ

  • Алгоритми, алгоритамски чекори, општи и детални алгоритми
  • Текстуално и графичко претставување на алгоритмите
  • Изворна и извршна програма
  • Структурно програмирање
  • ПРОГРАМИРАЊЕ И ПРОГРАМСКИ ЈАЗИЦИ

  • Што е програмирање?
  • Програмски јазици, видови и како се развиени
  • Најпознати современи програмски јазици
  • Процедурално и објектно-ориентирано програмирање
  • UML дијаграм на активности
  • С++ ОКОЛИНА

  • Елементите на интегрирани развојни околни
  • Интегрираната Развојна Оклолина на Microsoft Visual Studeio Express (MVS Express)
  • Креирање нов проект и нова датотека - програма во проектот
  • Пишување, уредување, преведување и извршување на програма
  • ЈАЗИКОТ С++

  • Кратка историја на С++
  • Анализа на С++ програма
  • Декларирање на константи и на променливи
  • Типови податоци: int, float, double, long double, char, boolе
  • Читање и печатење податоци
  • Библиотечни функции
    • Математички функции
    • Функции за генерирање случајни броеви
    • функции за работа со знаци
    • функции за работа со стрингови
    • функции за конверзија на стринг во број
    • Други корисни функции и оператори

    КОНТРОЛНИ СТРУКТУРИ И НАРЕДБИ ЗА ИЗБОР

  • Што се контролни структури?
  • Редоследна контролна структура
  • Контролна структура Избор од две можности
  • Наредби if, if..else, if..else..if
  • Условен оператор ?:
  • Контролна структура Избор од повеќе можности
  • Наредба switch
  • КОНТРОЛНИ СТРУКТУРИ И НАРЕДБИ ЗА ПОВТОРУВАЊЕ

  • Контролни структури за повторување
  • Контролна структура Повторување со броење на циклусите и наредбата for
  • Контролна структура Повторување со излез на почетокот од циклусот и наредбата while
  • Контролна структура Повторување со излез на крајот од циклусот и наредбата do..while
  • Контролни структури за скок и наредбите continue, break, exit и goto
  • ФУНКЦИИ

  • Подалгоритми
  • Функциски подалгоритми и функции
  • Константни параметри
  • Процедурални подалгоритми и процедури
  • Вредносни и референцирани аргументи на процедури
  • Повикување на функции (процедури) една со друга
  • Глобални и локални променливи
  • Подразбирливи аргументи
  • Вградени функции
  • Преклопување на функции и разрешување на преклопувањето
  • Функциски шаблон
  • Рекурзивни подалгоритми и потпрограми (функции, процедури)
  • НИЗИ

  • Декларација, иницијализација и доделување вредности на еднодимензионални низи
  • Опсег-for наредба
  • Декларација, иницијализација и доделување вредности на дводимензио-нални низи
  • Пресметување димензии на дводимензионална низа
  • Дводимензионална низа како низа од низи
  • Повеќедимензионални низиа
  • Декларација, иницијализација и доделување вредности на текстуални низи
  • Функции за работа со текстуални низи
  • ДАТОТЕКИ

  • Што се датотеки?
  • Влезни, излезни и влезно-излезни датотеки
  • Организација на датотека
  • Читање од датотека и запишување во датотека
  • БАРАЊЕ И СОРТИРАЊЕ ПОДАТОЦИ

  • Барање податоци
    • Секвенцијално барање
    • Барање со чекор
    • Бинарно барање
    • Интерполационо барање
  • Сортирање податоци
    • Сортирање со споредување
    • Сортирање со наоѓање најмал (најголем елемент)
    • Сортирање со вметнување (линеарно, бинарно)
    • Шел сортирање
    • Сортирање со меурче
    • Брзо сортирање

    ОБЈЕКТИ И КЛАСИ

  • Објекти, класи, класни дијаграми
  • Дефинирање класи и декларирање објекти
  • Конструктори и деструктор
  • Пристап до членови на класата
  • Дефинирање на функција/членка надвор од класата
  • Операторите new и delete
  • Објект како аргумент на функција
  • Иницијализација со објект
  • Враќање објект од функција
  • Покажувачот this
  • Издвојување на класата, интерфејсот и апликацијата
  • Композиција на објекти
  • Пријателски функции на класа
  • Статички членови на класа
  • Константни објекти и константни функции членки на класа
  • Принципот Криење на податоци како прв концепт на ООП
  • ПРЕКЛОПУВАЊЕ НА ОПЕРАТОРИ

  • Зошто е корисно преклопување на оператори
  • Преклопување на унарни оператори
  • Преклопување на бинарни оператори
  • Операторска функција членка на класа
  • Операторска функција пријател на класа
  • НАСЛЕДУВАЊЕ

  • Наследувањето како втор концепт на ООП
  • Изведени класи, поткласи и наткласи
  • Редефинирање на функција членка на наткласата, во поткласата
  • Конструктори и деструцтори при наследување
  • Разделување на интерфејсот и имплементацијата при наследување
  • Разделување на сервисите на класите при наследување
  • Наследување на заштитени членови од наткласа
  • Повеќенивовско наследување
  • Наследување од повеќе класи
  • Конверзија на типот на објекти (Кастирање)
  • Одредување тип на објект
  • ПОЛИМОРФИЗАМ

  • Полиморфизам како трет концепт на ООП
  • Виртуелни функции и како се извршуваат
  • Апстрактни класи. Конкретни класи
  • Чисто виртуелни функции
  • Полиморфизам во повеќенивовска хиерархија
  • Полиморфизам и композиција на објекти
  • ИСКЛУЧОЦИ

  • Разбирање на неочекувани грешки - исклучоци
  • Логички грешки и грешки при извршување
  • Механизам за обработка на исклучоци
  • Исфрлање, фаќање и обработува на исклучок
  • Хиерархија на класи за исклучоци